Cascadă, aquapark și parc recreațional pe o croazieră? Asta va oferi viitorul Icon of the Seas!
Royal Caribbean International și-a anunțat noua clasă de nave Icon, cu cele mai exorbitante caracteristici din istoria croazierelor.

Când va fi lansată pe ocean, la sfârșitul anului 2023, Icon of the Seas va dispune de o cascadă de 17 metri, cel mai mare aquaparc de pe mare și propriul Central Park – susține compania Royal Caribbean International. Nava va fi prima din noua clasă Icon de croaziere, una dintre cele mai mari din lume.
Ilustrație: Royal Caribbean
Proiectat cu gândul de a crea cea mai bună croazieră din lume pentru sejururi cu familia, viitorul Icon of the Seas de la Royal Caribbean International va concura cu orice tip de vacanță din lume. Începând cu sfârșitul anului viitor, Icon of the Seas va oferi sejururi de șapte nopți ce pornesc de la Miami și includ o oprire la insula privată a Royal Caribbean International. Fiecare din viitoarele nave din clasa Icon va avea o caracteristică principală, care este unică în lume. În cazul primului exemplar al seriei, Icon of the Seas, a cărei construcție a început acum 5 ani, aceasta va fi distracția pe apă.
Ilustrație: Royal Caribbean
Astfel, nava de croazieră va include un aquaparc enorm, șapte piscine, o zonă de recreere exclusivă, destinată clienților din apartamentele private, un parc cu plante naturale, un cocktail-bar în piscină, zeci de restaurante, un perete de cățărat și chiar și o cascadă în interior cu înălțimea de 17 metri. Zona Surfside este un cartier destinat familiilor tinere, cu copii sub 6 ani, cu numeroase activități specifice vârstei. Icon of the Seas va oferi cazare pentru mii de călători într-un total de 2.805 camere care fac parte dintr-o ofertă de 28 de categorii diferite. Oferta de top constă într-o vilă interioară de trei etaje cu propriul gard alb și cutie poștală la intrare.
Ilustrație: Royal Caribbean
În ceea ce privește sustenabilitatea, Icon of the Seas va fi prima navă a companiei alimentată cu gaz natural lichefiat, o alternativă mai curată față de combustibilul utilizat în industria croazierelor. Nava va avea, de asemenea, o celulă de combustibil care permite ca unele funcții să nu necesite energie de la baterii, reducând emisiile în port în anumite destinații. Sistemele inteligente de climatizare sunt de asemenea eficiente din punctul de vedere energetic.