Branduri de lux, care doresc să ofere experiențe premium și în gastronomie
Restaurantele mărcilor de lux

Cavalli, Ralph Lauren, Louis Vuitton, Fendi – nu doar gențile cu logo-uri sunt acum un simbol al statutului social, ci și savoarea unor experiențe culinare în restaurantele proprii ale caselor de modă.
Haute Cuisin
Brandurile de lux nu își pot permite să ofere nimic sub calitatea obișnuită a serviciilor lor, așa că își decorează adesea restaurantele cu cele mai scumpe interioare și doresc să cucerească bucătari atât de renumiți, încât nici cei mai critici oaspeți să nu găsească vreun cusur în ceea ce privește mâncarea, băutura sau calitatea serviciilor. Următoarele restaurante și cafenele atrag turiștii și locuitorii celor mai bogate orașe ale lumii către o experiență culinară unică.
Emporio Armani Caffé & Ristorante
Armani operează în Milano un restaurant aparținând lanțului Nobu, cele două mărci fiind o combinație sigură pentru succes. De asemenea, puteți vizita un restaurant, o cafenea sau un hotel Armani și în Dubai, Cairo, Bologna, München, Tokyo, Cannes, New York și Paris. În unele orașe există chiar mai multe locații Armani, deci avem de unde alege.
Restaurant Ralph Lauren
Designerul american are restaurante în 4 orașe cosmopolite: New York, Chicago, Londra și Paris, iar în fiecare din restaurante sunt prezente semnele distinctive ale brandului de modă: elegant, casual, toate realizate din materiale de cea mai bună calitate, fie că este vorba de interior sau de mâncare.
Le Café V și Sugalobo V de la Louis Vuitton
Restaurantul lui Louis Vuitton, Sugalabo V și cafeneaua acestuia, Le Café V, sunt situate în centrul orașului Osaka, la unul din nivelurile magazinului LV cu 4 etaje. Au fost proiectate de Peter Marino, cel care a mobilat și proiectat și magazinele Channel și alte magazine Vuitton. Restaurantul are un bucătar japonez și servește preparate fusion, iar în cafenea sunt oferite preparate europene.
Fendi Café
Oricine iubește în mod deosebit logo-urile de marcă, ar fi încântat de acest loc din Londra: vedem semne FF alb-negru peste tot, pe perete, pe șervețele, pe mobilier, pe spuma cafelei. Locul s-a deschis doar ca o cafenea pop-up de iarnă la Harrods, dar a avut un succes imens.
Cavalli Club
Cavalli este prezent în șase țări, cu cluburi de noapte dar şi cu cafenele. Putem bea un cocktail sau cafea Cavalli în Dubai, Milano, Florența, Kuweit, Delhi, St. Tropez şi Beirut. La prima vedere, toate caracteristicile stilistice ale designerului pot fi identificate pe echipament: neon, aur și modele de blană de animale, toate izbitoare, monumentale, extravagante.