Mini suite super-business – viitorul zborului de lux

Pandemia a accelerat răspândirea unei noi tendințe în aviație.

„Pensionarea" avioanelor mai vechi cauzată de pandemia Covid-19 înseamnă că, atunci când reluarea călătoriilor cu avionul va reveni la scala pre-pandemică, clasa întâi va fi aproape un lucru din trecut. Asta deorece, conform noilor trenduri, va fi înlocuită de o nouă generație de mini suite super-business, mai spațioase decât clasa business obișnuită și cu o ușă de confidențialitate pentru a vă crea propriul spațiu, dar fără luxul suprem al clasei întâi.

Foto: Qatar Airways

Ce este super-business? Este un scaun de clasă business de top, care se pliază complet ca un pat, cu un serviciu de clasă business îmbunătățit și, cel mai important, cu uși, lucru care va oferi o experiență de mini suită. Evoluția rapidă a designului mini suitei arată cât de serioase sunt companiile aeriene în a oferi călătorilor un somn mai bun, intimitate sporită și mai mult spațiu de depozitare. Aceste mini suite super-business contează pentru o companie aeriană, deoarece o creștere tangibilă a nivelului de confort este de obicei asociată cu venituri crescute și loialitate sporită.

Luxul de neegalat de a te putea închide într-o cabină privată a ajuns abia în 2007 în aviație. Serviciul era oferit la bordul primelor Airbus A380 de la Singapore Airlines, o referință pentru lux în rândul companiilor aeriene de ani de zile. Un nou pas important în domeniu a fost introducerea conceptului Qsuite de către Qatar Airways în 2017. Qsuite încă este unic pentru Qatar Airways, dar un număr tot mai mare de companii aeriene oferă sau intenționează să ofere locuri super-business.

Foto: RECARO Aircraft Seating

Air China a ales cea mai recentă mini suită de la producătorul german de scaune Recaro - da, același Recaro care produce scaune pentru bolizii de curse. La fel ca o clasă business modernă, se transformă într-un pat complet plat și cu acces direct la culoar pentru fiecare pasager, datorită aspectului ingenios al scaunelor. Mini suita are dispozitiv de încărcare wireless, spațiu pentru monitoare masive de divertisment și video 4K, mai multe opțiuni de depozitare și spațiu pentru a lucra sau lua masa. Dar partea cu adevărat diferită este ușa, care permite crearea unui spațiu intim și distanțarea față de ceilalți pasageri din cabină.

Ușile nu au înălțimea completă a cabinei – singura care vă separă complet de restul cabinei este ultima suită de primă clasă a companiei Emirates. Însă și ei au trebuit să instaleze camere CCTV speciale pentru a trece testele de siguranță, deoarece însoțitorii de zbor trebuie să poată vedea pasagerii în orice moment în timpul decolării și aterizării.

AMI MÉG ÉRDEKELHET