Cele mai enervante 8 obiceiuri care supără stewardesele în avion!

Însoțitorii de bord au multe de făcut, dar care sunt lucrurile pe care nu ar trebui să le facă?

Foto: Shutterstock

Huffington Post a investigat ce anume fac însoțitoarele de bord în avioane și a descoperit că există o mulțime de concepții greșite despre ceea ce intră în fișa postului acestora. Potrivit stewardeselor, acestea sunt cele mai enervante cereri și așteptări ale pasagerilor.

CĂUTAREA OBIECTELOR DISPĂRUTE

La bordul aeronavelor se pierd adesea obiecte importante și mai puțin importante. Desigur, obiectele mici sunt mult mai greu de găsit, iar mulți pasageri se așteaptă ca personalul de cabină să scotocească prin gunoi, când de fapt ei ar trebui să se pregătească pentru următoarea călătorie.

MÂNCARE ȘI BĂUTURĂ FĂRĂ LIMITĂ

Foto: Shutterstock

Multor pasageri li se pare firesc să ceară o a doua porție și, dacă tot le mai este foame, să poată mânca porțiile altora când, de fapt, cantitatea de mâncare și băuturi de la bord este limitată. În schimb, însoțitorii de bord trebuie să se descurce cu cantitatea exactă livrată de către compania de catering la aeroport.

ÎNCĂLZIREA ALIMENTELOR ȘI A BĂUTURILOR

Este o concepție greșită că există un cuptor cu microunde la bord. Stewardesele nu pot aduce mâncare caldă sau să fiarbă apă pentru mâncarea copiilor la bordul avionului. Toată lumea ar trebui să fie pregătită pentru acest lucru înainte de a călători cu avionul.

RIDICAREA BAGAJELOR

Una dintre cele mai mari concepții greșite este aceea că însoțitorii de bord trebuie să pună bagajele în compartimentul de deasupra capului. Uneori, aceștia pot ajuta să facă loc pentru valizele mici, dar nu pot ajuta efectiv la ridicarea bagajelor grele. Ei nu sunt asigurați în cazul în care se accidentează în timp ce ridică bagajele - asigurarea lor este valabilă doar pe durata zborului.

SĂ FIE ÎNTOTDEAUNA VESELI

Foto: Shutterstock

În cazul zborurilor lungi, nu este neobișnuit ca stewardesele să fie la datorie timp de 30 de ore, ceea ce înseamnă că, în afară de puțină odihnă (somn de 3-4 ore în timpul zborului), ele sunt în permanență active, ajutând, servind și făcând față fusului orar; astfel, energia lor este scăzută și nu sunt întotdeauna în formă maximă.

SĂ FURNIZEZE INFORMAȚII METEOROLOGICE

Mai multe stewardese s-au plâns că au fost certate de pasageri că nu știu când urmează să înceteze grindina, ploile sau furtunile...

SĂ FACĂ CEVA ÎN LEGĂTURĂ CU ÎNTÂRZIERILE

Foto: Shutterstock

Uneori, în timpul unei întârzieri de mai multe ore, echipajul iese la prânz sau la cină în aeroport, iar pasagerii se întreabă de ce întârzie zborul și de ce nu se face nimic în privința asta. Nu au ce face, și ei suferă din cauza întârzierilor.

SĂ AJUTE LA REALIZAREA CONEXIUNII

Deși însoțitorii de bord nu pot face nimic pentru a vă ajuta să faceți la timp conexiunea la următorul zbor, din fericire sistemele aeroporturilor și ale companiilor aeriene sunt conectate astfel încât controlorii de zbor știu că trebuie să vă aștepte.

AMI MÉG ÉRDEKELHET