Noul Renault Espace – în ton cu vremurile pentru a satisface mai bine nevoile clienților de astăzi

Renault a dezvăluit noul Espace, un SUV cu 5 sau 7 locuri, care va continua ofensiva gamei mărcii franceze pentru consolidarea poziției sale în segmentele C și D.

Foto: Renault


Renault Espace a evoluat în permanență în concordanță cu vremurile. Noul Espace are alura unui SUV cu design atletic și elegant, iar versiunea Esprit Alpine adaugă un aspect sportiv. Păstrând acelaşi ADN al predecesorilor săi cu 5 sau 7 locuri, Espace rămâne cel mai spațios model din gama Renault.

Foto: Renault

În cazul noului Renault Espace dimensiunile exterioare sunt mai reduse și este cu 215 kg mai ușor decât predecesorul său. Are o lungime totală de 4,72 metri – cu 14 cm mai scurt decât generația anterioară – iar habitaclul este mai lung (2,48 metri până la al treilea rând). Scaunele din al doilea rând se înclină până la 31 de grade, iar dacă scaunul din mijloc este gol, pasagerii pot utiliza cotiera centrală ce conține două suporturi pentru pahare. Pasagerii din al treilea rând (care este disponibil gratuit la comandă) se vor bucura, de asemenea, de spațiul amplu pentru genunchi (128 mm) și de caracteristicile Easy Access, care le permit să împingă scaunele din al doilea rând cu 260 mm spre față și să încline partea din spate. Fiecare pasager are plafoniere sensibile la atingere, sloturi de încărcare USB-C, iar unele versiuni includ sistemul de sunet Harman Kardon.

Foto: Renault

Noul Espace beneficiază pentru prima dată de glisarea celui de-al doilea rând cu 220 mm înainte și înapoi, fiind împărțit în două unități independente (raport 60-40). Prin glisare în spate până la capăt, pasagerii vor beneficia de cel mai extins spațiu pentru genunchi de pe piață (până la 321 mm); prin glisare în față până la capăt, portbagajul va avea o capacitate de 777 de litri pentru versiunea cu 5 locuri. O altă caracteristică modulară inteligentă: al treilea rând de scaune se pliază în podea, astfel încât să poată fi aranjat fie pentru a găzdui 7 persoane, fie pliat pentru a obține mai mult spațiu pentru portbagaj.

Foto: Renault

Trapa opțională permite pasagerilor să beneficieze de mai multă lumină ca niciodată.

Nu are traversă, așa că oferă mai mult de 1 m² de lumină neîntreruptă (1,33 metri lungime, 0,84 m lățime). Tehnologie de ultimă generație, sticla are un strat cu emisivitate scăzută pe suprafața sa interioară. Această compoziție filtrează razele UV și majoritatea razelor infraroșii și reflectă căldura din habitaclu. Toate acestea fără a necesita o perdea opacă pentru menținerea confortului termic şi vizual.

Foto: Renault

Noul Espace este propulsat de un motor full hybrid E-Tech de 200 CP care consumă 4,6 litri la 100 km (ciclu combinat WLTP).

Aceasta îi oferă o autonomie de până la 1.100 km, iar bateria nu are nevoie de încărcare exterioară.

Cu sistemul său de pornire și regenerare complet electric, care se activează automat imediat ce vehiculul încetinește sau în caz de frânare, funcționarea acestui ansamblu E-Tech are loc în modul electric 80% din timp în mediul urban, reducând astfel consumul de combustibil cu până la 40%. Setările MULTI-SENSE reglează fin experiența de condus (servodirecție, răspunsul motorului, agilitatea șasiului), culoarea luminii din cockpit și afișajul tabloului de bord, cu patru moduri: Eco, Sport , Confort și Perso.

Mașina oferă 32 de sisteme avansate de asistență pentru șofer din trei categorii: siguranță, condus și parcare.
AMI MÉG ÉRDEKELHET