Veuve Clicquot deschide un pop-up hotel cu tema șampaniei în Australia

Adepții șampaniei au acces la o nouă experiență specială sub forma unui hotel de cinci stele.

Foto: Veuve Cliqout

Brandul francez a dezvăluit noul său hotel de pe litoralul din Noosa, Australia – o cazare de tip pop-up, care va fi deschisă doar în perioada 3-13 noiembrie.

Foto: Veuve Cliqout

Cazarea de lux temporară a celor de la Veuve Clicquot e alcătuită din doar cinci apartamente de aproximativ 45 mp. Toate camerele dispun de un balcon privat, iar oaspeții – ajunși aici cu un transfer privat cu o mașină Tesla – vor fi întâmpinați cu un pachet de bun venit plin cu bunătăți de la Veuve Clicquot.

Foto: Veuve Cliqout

În Hotelul Clicquot Noosa există o sală de antrenament, un spa, o sală de proiecții și un lounge decorat cu tematica Veuve cu un bar plin de specialitățile firmei. Fiecare client poate să-și creeze meniul propriu cu ajutorul bucătarului personal, iar daca cineva rămâne cumva fără șampanie, doar trebuie să sune la numărul special disponibil 24/7 pentru a-i fi livrată o sticlă Veuve Clicquot la ușa camerei.

Foto: Veuve Cliqout

Tarifele încep de la 7.000 AUD (aproximativ 4.661 USD) pentru un pachet de două nopți pentru două persoane. Oaspeții pot plăti, de asemenea, un plus de 1.000 de dolari pentru a adăuga la sejur un tur cu o barcă vintage și un picnic privat.

Foto: Veuve Cliqout

Hotelul Clicquot Noosa va fi deschis doar pentru scurt timp, în perioada 3-13 noiembrie. Există însă planuri ca hotelul brandului de șampanie să facă un tur internațional și să fie deschis în alte țări, pe alte continente.

Foto: Veuve Cliqout

AMI MÉG ÉRDEKELHET