2022-03-29
Restaurantele mărcilor de lux
De ce să nu folosești un brand cunoscut, elegant și îndrăgit peste tot în lume ca să cucerești cu el un domeniu complet diferit decât industria modei? Fondatorii și proprietarii caselor de modă au început activitatea în industria restaurantelor pentru că vor să-și etaleze profesionalismul în mai multe domenii.Brandurile de lux nu își pot permite să ofere nimic sub calitatea obișnuită a serviciilor lor, așa că își decorează adesea restaurantele cu cele mai scumpe interioare și doresc să cucerească bucătari atât de renumiți, încât nici cei mai critici oaspeți să nu găsească vreun cusur în ceea ce privește mâncarea, băutura sau calitatea serviciilor. Următoarele restaurante și cafenele atrag turiștii și locuitorii celor mai bogate orașe ale lumii către o experiență culinară unică.
Armani operează în Milano un restaurant aparținând lanțului Nobu, cele două mărci fiind o combinație sigură pentru succes. De asemenea, puteți vizita un restaurant, o cafenea sau un hotel Armani și în Dubai, Cairo, Bologna, München, Tokyo, Cannes, New York și Paris. În unele orașe există chiar mai multe locații Armani, deci avem de unde alege.
Foto: Armani
Foto: Armani
Designerul american are restaurante în 4 orașe cosmopolite: New York, Chicago, Londra și Paris, iar în fiecare din restaurante sunt prezente semnele distinctive ale brandului de modă: elegant, casual, toate realizate din materiale de cea mai bună calitate, fie că este vorba de interior sau de mâncare.
Foto: Ralph Lauren
Foto: Ralph Lauren
Foto: Ralph Lauren
Restaurantul lui Louis Vuitton, Sugalabo V și cafeneaua acestuia, Le Café V, sunt situate în centrul orașului Osaka, la unul din nivelurile magazinului LV cu 4 etaje. Au fost proiectate de Peter Marino, cel care a mobilat și proiectat și magazinele Channel și alte magazine Vuitton. Restaurantul are un bucătar japonez și servește preparate fusion, iar în cafenea sunt oferite preparate europene.
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Oricine iubește în mod deosebit logo-urile de marcă, ar fi încântat de acest loc din Londra: vedem semne FF alb-negru peste tot, pe perete, pe șervețele, pe mobilier, pe spuma cafelei. Locul s-a deschis doar ca o cafenea pop-up de iarnă la Harrods, dar a avut un succes imens.
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Cavalli este prezent în șase țări, cu cluburi de noapte dar şi cu cafenele. Putem bea un cocktail sau cafea Cavalli în Dubai, Milano, Florența, Kuweit, Delhi, St. Tropez şi Beirut. La prima vedere, toate caracteristicile stilistice ale designerului pot fi identificate pe echipament: neon, aur și modele de blană de animale, toate izbitoare, monumentale, extravagante.
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Urmărește canalele noastre de socializare pentru a nu pierde conținutul nostru actualizat constant: ne găsești pe TikTok , Instagram , YouTube și Facebook ca Drive Magazine Romania!