O companie aeriană intenționează să le ceară pasagerilor să-și aducă propriile tacâmuri O companie aeriană intenționează să le ceară pasagerilor să-și aducă propriile tacâmuri
Foto: Shutterstock

2024-04-25

  • Drive
  • Destinații
  • O companie aeriană intenționează să le ceară pasagerilor să-și aducă propriile tacâmuri

O companie aeriană intenționează să le ceară pasagerilor să-și aducă propriile tacâmuri

Cathay Pacific, transportatorul aerian din Hong Kong și una dintre cele zece companii aeriene din lume care a primit un rating de 5 stele din partea analiștilor din domeniul aviației Skytrax, și-a întrebat clienții dacă ar fi dispuși să își aducă propriile tacâmuri la bord.

Întrebarea, adresată călătorilor de la clasa business, a făcut parte dintr-un sondaj trimis membrilor selectați ai "Cathay Lab" din cadrul companiei aeriene, adică un grup de 10.000 de persoane loiale, care testează oferte și idei, relatează View From the Wing. Mesajul adresat comunității Lab conținea patru întrebări principale în legătură cu posibile inițiative de sustenabilitate. Compania aeriană s-a întrebat dacă clienții ar fi dispuși:

  • Să-și aducă propriul set de tacâmuri?
  • Să ridice și să recicleze sticlele de plastic?
  • Să dea sticlele însoțitorilor de bord?
  • Să-și aducă propria sticlă la bord?

Foto: Shutterstock

Cei mai mulți dintre membrii care au răspuns la ideile de pe un forum au părut în favoarea luării de măsuri.

Întrebările adresate indică diferitele măsuri pe care Cathay Pacific le are în vedere pentru a spori eficiența și acreditările ecologice ale companiei. Cu toate acestea, nu este clar dacă vreuna dintre aceste idei va fi pusă vreodată în aplicare. Business Insider, care a relatat acest subiect, a pus sub semnul întrebării ideea ca clienții să-și aducă propriile tacâmuri, sugerând că "unul dintre avantajele de a zbura la clasa superioară este mâncarea mai bună - servită pe farfurii adecvate cu tacâmuri de metal". Mai importantă, poate, este întrebarea cum ar reuși clienții să treacă cu tacâmurile proprii, inclusiv cuțitele, prin punctele de control de securitate din aeroporturi.

Cu toate acestea, schimbările mici pot face o mare diferență în ceea ce privește reducerea cantității de deșeuri. Pasagerii companiilor aeriene generează milioane de tone de deșeuri în fiecare an, multe dintre lucrurile pe care le primesc în timpul zborurilor fiind învelite în mod inutil în plastic - din care doar 9% sunt reciclate, potrivit oamenilor de știință. Până în 2030, se așteaptă ca 10 milioane de tone de deșeuri provenite de la companiile aeriene să ajungă direct la groapa de gunoi sau în incineratoare, spune Asociația Internațională a Transportului Aerian (IATA). Cu toate acestea, până la 75% din aceste deșeuri ar putea fi reciclate, dacă e să dăm crezare organizației non-profit Green America.

Foto: Shutterstock

Urmărește canalele noastre de socializare pentru a nu pierde conținutul nostru actualizat constant: ne găsești pe TikTok , Instagram , YouTube și Facebook ca Drive Magazine Romania!