2024-09-17
Cele mai mari 5 greșeli pe care le poți face la hotel
Potrivit experților, respectarea unor reguli de bază îți vor face viața mai ușoară ție și personalului hotelului.
Poate fi tentant și adesea mai ușor să faci rezervarea prin intermediul unei terțe părți, dar pot exista o mulțime de dezavantaje. Deși site-urile de cazare ademenesc de obicei călătorii cu diverse promoții și reduceri, pot exista mai multe probleme dacă nu se face rezervarea direct prin intermediul hotelului.
- a declarat pentru Huffpost Chase Christian, directorul general al hotelului 106 Jefferson din Alabama. „Este posibil să nu putem rambursa o noapte anulată sau este posibil ca clientul să nu primească reducerea de fidelitate, ori platforma de intermediere poate percepe o taxă de întârziere pentru anumite modificări de ultim moment.”
Marea majoritate a hotelurilor au o oră de check-in și check-out stabilită, de la care tind să se abată doar în cazuri rare. Totuși, dacă ajungi prea devreme sau prea târziu, merită să discuți acest lucru cu hotelul în avans. În plus, hotelurile sunt mult mai flexibile dacă știu în avans ora exactă a sosirii tale.
Mulți călători fac greșeala de a uita pur și simplu să rezerve alte servicii după rezervarea camerei de hotel. Huffpost reamintește că, dacă vrei să le folosești, ar trebui să faci imediat rezervări și pentru restaurantul hotelului și pentru zona de wellness, care se umplu rapid. Iar dacă dorești să utilizezi oricare dintre aceste servicii la fața locului, vor avea prioritate cei care au rezervat în avans.
Potrivit Ivannei Gonzales, manager la Kimpton Sufcomber Hotel din Miami, mulți oaspeți descoperă abia după sejurul lor de câte servicii suplimentare ar fi putut beneficia. Fie că este vorba de perne suplimentare, lenjerie de pat suplimentară sau excursii turistice, ea spune că merită întotdeauna să cercetezi pentru a afla ce facilități și servicii suplimentare oferă hotelul. Dacă le știi în avans, poți avea beneficii suplimentare.
Huffpost citează și un alt caz petrecut într-un hotel olandez. „În timp ce mă aflam la recepție, un client care făcea check-out a spus că trebuie să găsească urgent un magazin pentru că își uitase periuța de dinți și nu se mai spălase pe dinți de patru zile. L-am informat că la recepție erau puse la dispoziție periuțe de dinți gratuite. El a fost surprins și a recunoscut că nici măcar nu se gândise să întrebe”, a declarat Patrick van den Aakster, șef de recepție.
Personalul hotelului este de obicei dornic să îți facă șederea cât mai confortabilă posibil, așa că este important să îi anunți întotdeauna dacă există ceva ce nu îți convine sau dacă ai vreo cerere suplimentară. „Majoritatea oamenilor sunt de obicei prea modești și nu îndrăznesc să vorbească sau să ne spună care sunt cererile lor speciale. De exemplu, dacă vă sărbătoriți ziua de naștere atunci când vă cazați într-un hotel, nu ezitați să spuneți personalului dacă vă pot face ziua cea mare și mai specială”, a declarat Rachel Mylett, asistent hotelier.
Urmărește canalele noastre de socializare pentru a nu pierde conținutul nostru actualizat constant: ne găsești pe TikTok , Instagram , YouTube și Facebook ca Drive Magazine Romania!