Ce ne așteaptă în turism? Noi tendințe hoteliere din întreaga lume!

În timpul pandemiei și a crizei climatice, prioritățile industriei hoteliere au fost destul de diferite decât înainte. Citiți la ce să vă așteptați când planificați o călătorie în străinătate!

Foto: Pixabay

Turismul a avut doi ani foarte lungi, plini de provocări, din cauza pandemiei. Totuși, timpul în care nu a funcționat a fost folosit, printre altele, de industria hotelieră pentru a-și extinde ofertele cu servicii pentru care cererea este tot mai ridicată din partea oaspeților.

Foto: Pixabay

„A crescut semnificativ cererea pentru activități de recreere în aer liber, excursii cu mașina și locurile de cazare prietenoase cu animalele de companie și familiile" – a spus Melissa Dohmen, manager PR la Hotels.com. Dohmen a mai dezvăluit că managementul hotelier s-a adaptat destul de rapid la nevoile în schimbare ale publicului călător. Numeroase pensiuni și hoteluri și-au promovat camerele pentru „home office", și-au dezvoltat în continuare serviciile obișnuite de curățenie și au creat un check-in și check-out fără contact. Pentru acesta din urmă, în locul cardurilor de acces din plastic, putem intra în cameră cu ajutorul unei aplicații pe telefon, cu care putem folosi și room service-ul.

Potrivit datelor ASPCA (Societatea Americană pentru Prevenirea Torturării Animalelor), 23 de milioane de gospodării din SUA s-au extins cu un animal de companie odată cu apariția coronavirusului. Iar un sondaj pe care l-au efectuat a arătat, de asemenea, că proprietarilor le place să-și ia cu ei peste tot însoțitorul loial, fie că este vorba de o cină la restaurant sau de o vacanță pe termen lung. CEO-ul lanțului hotelier Hilton știe că turiștii caută un loc 100% prietenos cu animalele, în locul unor cazări doar tolerante cu animalele de companie. De aceea, au creat un program în care experți profesioniști în animale de companie sunt la dispoziția oaspeților, astfel încât aceștia să poată obține răspunsuri la orice întrebări legate de sănătate sau comportament în timpul șederii.

Foto: Unsplash

O altă tendință nouă este că în acest an fiecare furnizor important de cazare din lume depune eforturi pentru a reduce semnificativ deșeurile de plastic de unică folosință. Drept urmare, din ce în ce mai multe sticle ecologice, reîncărcabile de șampon, balsam și loțiune de corp vor ajunge anul acesta în camere, ceea ce este o veste proastă doar pentru cei care de obicei luau acasă variantele mini din băile de hotel.

Unitățile de cazare cunoscute pentru zonele comune și sălile de ședințe de grup devin, de asemenea, din ce în ce mai populare. Acestea au fost vizitate în ultimul an de două ori mai multe persoane decât oricând, pentru că oamenii încearcă să petreacă cât mai mult timp în compania altor oameni, motiv pentru care apartamentele Airbnb au trecut pe plan secund. Potrivit experților, această tendință va deveni și mai pronunțată în 2022, așa că tot mai multe hoteluri creează diverse puncte comunitare, unități de teambuilding, inclusiv terase exterioare, terase pe acoperiș și saloane.

Potrivit raportului Hilton Hotels din 2022, vânzările de tequila au crescut cu 209% în ultimii doi ani – acest lucru se datorează probabil multor cocktail-uri Margarita. Ca urmare a interesului crescut pentru băuturile spirtoase premium, se așteaptă ca unele hoteluri să ofere experiențe noi și unice de cocktail-uri pentru oaspeții care doresc să se relaxeze, inclusiv o experiență muzicală mai plăcută și activități în aer liber.

AMI MÉG ÉRDEKELHET