Un pasager a dat în judecată o companie aeriană după ce câinele său a murit, pentru că a fost mutat de la clasa întâi la clasa economică Un pasager a dat în judecată o companie aeriană după ce câinele său a murit, pentru că a fost mutat de la clasa întâi la clasa economică

2024-10-30

  • Drive
  • Check-in
  • Un pasager a dat în judecată o companie aeriană după ce câinele său a murit, pentru că a fost mutat de la clasa întâi la clasa economică

Un pasager a dat în judecată o companie aeriană după ce câinele său a murit, pentru că a fost mutat de la clasa întâi la clasa economică

Michael Contillo a dat în judecată Alaska Airlines după moartea buldogului său francez. Potrivit călătorului, decesul a fost provocat de mutarea câinelui de la clasa întâi la clasa economică.

La 1 februarie 2024, Michael Contillo și tatăl său s-au îmbarcat pe un zbor Alaska Airlines cu plecare din New York către San Francisco, orașul său natal. Cei doi bărbați erau însoțiți de cei doi buldogi francezi ai lui Michael, Kora și Ash. Conform Travel Tomorrow, proprietarul animalului de companie a vizitat un medic veterinar înainte de a face călătoria, pentru a se asigura că ambii câini sunt sănătoși și apți pentru a efectua un zbor de-a lungul țării. Potrivit medicului, atât Kora, cât și Ash erau în perfectă stare de sănătate. În plus, Contillo a cumpărat două bilete la clasa întâi pentru el și tatăl său, aceasta permițându-i să aibă mai mult spațiu pentru câini. De asemenea, a cumpărat două cuști pentru patrupede, în conformitate cu politica companiei aeriene. Chiar dacă în noiembrie 2023 făcuse călătoria San Francisco – New York la clasa întâi și totul mersese bine, de data aceasta, lucrurile s-au complicat.

Chiar înainte de decolare, Contillo și tatăl său au fost rugați să se mute de la clasa întâi la clasa economică „din motive de siguranță”, potrivit personalului de zbor.
Image
Foto: Unsplash

El a mai explicat că, în acel moment, câinele era calm, dar nu a mai fost după ce avionul s-a umplut de oameni

- s-a arătat la proces. „Mutarea câinilor în acele momente i-a făcut foarte anxioși, ceea ce a dus la probleme extrem de periculoase de respirație și de inimă. Această schimbare poate fi letală pentru un câine, mai ales dacă e făcută chiar înainte de schimbarea altitudinii”. Deși la început a opus rezistență, Contillo a acceptat în cele din urmă să se mute. Cu toate acestea, potrivit datelor din proces, lucrurile au început să meargă prost. „Odată ce ne-am mutat, Ash a început să respire foarte repede și greu”, a declarat Contillo într-un interviu acordat publicației SiliconValley. „Era vizibil înspăimântat și neajutorat”. Deoarece avionul urca, Contillo nu a putut să își verifice câinii. În cele din urmă, Ash a părut să se liniștească. „Am pornit de la premisa că adormise și era calm, iar noi nu am vrut să-l deranjăm”, a explicat el. Cu toate acestea, Contillo și-a dat repede seama că animalul său de companie a decedat.  „Am început să plâng în hohote”, a declarat el pentru SiliconValley. „Personalul a văzut câinele mort și pe mine plângând. Niciunul dintre ei nu mi-a oferit ajutor și nu mi-a spus condoleanțe. Unul dintre membrii echipajului chiar a declarat cu voce tare: „Acum o să dați vina pe noi, pentru că v-am omorât câinele”. Contillo spune că a avut parte de suferințe emoționale din cauza neglijenței companiei aeriene și, prin urmare, solicită despăgubirea decisă de instanță într-un proces intentat la 16 octombrie. Potrivit avocatului său, James Drake, compania aeriană a respins o ofertă rezonabilă de înțelegere vineri, 18 octombrie.

Urmărește canalele noastre de socializare pentru a nu pierde conținutul nostru actualizat constant: ne găsești pe TikTok , Instagram , YouTube și Facebook ca Drive Magazine Romania!