Au câștigat o croazieră gratuită și au plecat cu o factură de 47.000 de dolari! Au câștigat o croazieră gratuită și au plecat cu o factură de 47.000 de dolari!
Norwegian Cruise Line Encore
Foto: ncl.com

2025-02-09

  • Drive
  • Mapamond
  • Au câștigat o croazieră gratuită și au plecat cu o factură de 47.000 de dolari!

Au câștigat o croazieră gratuită și au plecat cu o factură de 47.000 de dolari!

Navele de croazieră nu sunt cunoscute neapărat pentru prețurile lor scăzute, mai ales când destinația este Caraibe. Unui cuplu i-a surâs norocul când a câștigat o croazieră cu Norwegian Cruise Line, însă visul frumos s-a terminat când unul dintre ei s-a îmbolnăvit.

Mulți oameni visează să câștige croaziera de lux pe care au câștigat-o Mike Cameron și prietena sa, Tamara Masterman. Cuplul a primit câte un bilet gratuit pe nava de croazieră Encore prin intermediul Norwegian Cruise Line, care a pornit într-o călătorie de o săptămână în Caraibe, la începutul lunii ianuarie. Cu toate acestea, vacanța lor de vis a fost întreruptă de o boală neașteptată, care l-a imobilizat la pat pe Cameron pentru câteva zile.

Image
Norwegian Cruise Line Encore
Foto: ncl.com

El a fost nevoit să apeleze la centrul medical al navei, unde a ajuns să petreacă trei zile. Potrivit prietenei sale, lui Cameron i s-a pus un cateter și i s-a făcut o perfuzie, dar nu și-au imaginat niciodată că vor trebui să renunțe la „jumătate din viața lor” pentru a face acest lucru. Compania le-a cerut aproximativ 47.000 de dolari pentru tratament. Potrivit Independent, cardurile de credit ale celor doi au fost debitate imediat, dar a mai rămas un sold de 21.000 de dolari. Contactat de presă, Masterman a declarat că au încheiat o asigurare de călătorie cu Norwegian înainte de plecare, care ar fi acoperit până la 20.000 de dolari din cheltuielile medicale, dar nu au reușit să facă o cerere de despăgubire până acum.

Image
ncl.com
Foto: Norwegian Cruise Line Encore

Asiguratorul călătoriei refuză să plătească până când nu rezolvăm situația cu asiguratorul de sănătate. Iar acesta refuză să ne plătească, pentru că incidentul s-a întâmplat în străinătate

- a explicat Masterman situația absurdă. În plus, a spus cuplul, personalul medical al navei a continuat să îi încurajeze că nu au de ce să își facă griji datorită asigurării de 20.000 de dolari. Din motive legale, compania nu a spus încă exact ce s-a întâmplat cu Cameron, dar Norwegian a declarat că pasagerul „a primit 62 de ore de terapie intensivă” și că după aceea i s-a acordat doar „atenția medicală necesară”.

Urmărește canalele noastre de socializare pentru a nu pierde conținutul nostru actualizat constant: ne găsești pe TikTok , Instagram , YouTube și Facebook ca Drive Magazine Romania!