Inteligența artificială, de ajutor și în hoteluri Inteligența artificială, de ajutor și în hoteluri
Foto: Shutterstock

2023-07-05

Inteligența artificială, de ajutor și în hoteluri

Majoritatea hotelurilor oferă dimineața un bufet bogat, cu tot felul de alimente proaspete, dar o mare parte dintre acestea sunt perisabile: fructe feliate, legume, brânză, șuncă, produse de patiserie sau preparate din ouă... Atât la prânz, cât și la cină, ospătarii servesc farfurii pline, astfel că o parte din mâncare ajunge în coșul de gunoi al bucătăriei.

TUI Blue operează în jur de 100 de hoteluri din întreaga lume, iar pe viitor, bucătăria fiecărei unități va fi dotată cu camere care vor avea încorporată o inteligență artificială pentru a număra porțiile aruncate și compoziția resturilor. Pe baza rezultatelor analizate, bucătarului și conducerii hotelului le va fi mai ușor să conceapă meniuri care să aibă mai mult succes la oaspeți și să prevadă mai bine mărimea porțiilor. TUI Blue va testa mai întâi sistemul de camere bazat pe inteligență artificială la hotelul TUI Blue Meltemi din Santorini, cu 104 camere, înainte de a trece la hoteluri din Turcia.

Foto: Shutterstock

Urmărește canalele noastre de socializare pentru a nu pierde conținutul nostru actualizat constant: ne găsești pe TikTok , Instagram , YouTube și Facebook ca Drive Magazine Romania!